• Solvinity breidt uit naar Den Bosch

4 april 2018

Solvinity CEO Frank van den Belt opent vandaag aan de Hambakenwetering 5 in Den Bosch officieel de vierde locatie van het ICT-bedrijf. Solvinity levert cloud diensten voor managed hosting, analytics, workplace en security. Met de toevoeging van het nieuwe kantoor richt Solvinity zich nadrukkelijk op klanten en ICT-talent in het hele land.

Voor de stad Den Bosch is ICT een belangrijk speerpunt. Onder de noemer ‘Open armen voor ICT’ werkt de stad aan een gunstig vestigingsklimaat voor ICT-bedrijven. Ook Solvinity ziet dat de kracht van ICT-bedrijven en talenten zich niet beperkt tot de Randstad. Solvinity werkt aan grote projecten voor toonaangevende organisaties in het hele land en hecht daarbij veel waarde aan hechte, zelfstandige klantteams die nauw met elkaar samenwerken. Het kantoor in Den Bosch is dan ook een goede aanvulling op de andere locaties van het bedrijf in Amsterdam, Amersfoort en Assen.

Solvinity heeft inmiddels 220 werknemers verspreid over de vier vestigingen en groeit snel. Voor het nieuwe kantoor in Den Bosch is Solvinity met name op zoek naar Windows en Linux engineers en Database Administrators (DBA). Solvineers onderscheiden zich door hun expertise, creativiteit, commitment en integriteit. Bezoek https://solvinity.recruitee.com voor de volledige vacaturelijst.